معتبرترین سایت رسمی خرید بیت کوین با ریال

معتبرترین سایت رسمی خرید بیت کوین با ریال
1399/03/29 | 126

بیت کوین به زبان ساده و خرید بیت کوین با کمترین نرخ

ایا می توان خرید بیت کوین به مقدار کم کرد ( در سایت ای ایکس هادی می توانید بیت کوین به مقدار کم و اتوماتیک و 24 ساعته شبانه روزی خرید کنید )

اگر خرید بیت کوین دارید می توانید با بهترین قیمت وبه صورت انلاین و اتوماتیک از ما بخرید و هچنین هم فروش بیت کوین نیز داشته باشد با تسویه سریع به ما بفرشید . سایت ای ایکس هادی با پشتیبانی 24 ساعته اماده خدمات رسانی در خرید و فروش بیت کوین می باشد .

 

بیت کوین از کجا می اید و چگونه می توان خرید بیت کوین کرد

 

بیت کوین(نام لاتین:Bitcoin؛نماد:BTC)، یک پول یا ارز دیجیتالی است که به صورت الکترونیکی توزیع و استفاده می شود. شبکه این ارز دیجیتال به صورت غیرمتمرکز و کاربر به کاربر است.

 

فروش بیت کوین و اموزش خرید بیت کوین در ایران

رمزارز بیتکوین اولین ارز دیجیتال معرفی شده در دنیاست. این رمزارز، توسط یک برنامه‌نویس نابغه با هویتی ناشناخته و با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو (Satoshi Nakamoto) برای اولین بار در اکتبر سال ۲۰۰۸ تحت عنوان مقاله‌ای با نام “بیت‌کوین؛ سیستم پول الکترونیکی همتا به همتا” معرفی شد.

 

اموزش تصویری نحوه خرید و فروش بیت کوین

در حال حاضر، بحث‏های زیادی پیرامون بیت کوین صورت می‏گیرد که توجه همگان را به خود جلب کرده است. یکی از این محورها، در باره‏ ی تاریخچه‏ ی پیدایش  بیت کوین است که رتبه‎ ی نخست ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است.

 

با نرخ ارزان خرید انلاین و مستقیم بیت کوین

تکنولوژی و نگهداری اطلاعات تراکنش های بیت کوین توسط فناوری بلاکچین انجام می شود. بلاکچین در واقع یک دفتر کل می باشد و به عنوان مثال مانند یک کتیبه باستانی می باشد که تمامی اطلاعات بر روی آن حک شده است و این اطلاعات بدون هیچ تغییری به دست ما رسیده اند.

 

سایت رسمی برای خرید بیت کوین و فروش بیت کوین

بیت کوین یک شبکه‌ی پرداخت نوآورانه و نوع جدیدی از پول است. بیت کوین با استفاده از تکنولوژی همتا به همتا و بدون هیچ مرجع یا بانک مرکزی، کار می کند؛ تراکنش‌ها را مدیریت کرده و بیت کوین هایی صادر می کند که توسط شبکه بطور دسته جمعی ساخته می شوند. بیت کوین متن باز است، طراحی آن عمومی است، هیچکس مالک آن نیست یا آنرا کنترل نمی کند وهمه می توانند در آن مشارکت کنند. با این همه ویژگیهای بی نظیر، بیت کوین کاربردهای هیجان انگیزی دارد که نمی توان در هیچیک از سیستمهای پرداخت پیش از این پیدا کرد. شما می توانید در سایت ای ایکس هادی ، خرید بیت کوین ، فروش بیت کوین را به راحتی انجام دهید.

 

طریقه خرید بیت کوین با کارت شتاب

ای ایکس هادی در حال حاضر به صورت تخصصی به خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال می پردازد، شما می توانید پس از ثبت نام در سایت به صورت کاملا اتوماتیک به خرید بیت کوین با ارزان ترین قیمت بپردازید و از خدمات سایت ما استفاده کنید.

 

سایت معتبر و امن برای خرید و فروش بیت کوین

یک فایل متنی ساده را در نظر بگیرید. این فایل به صورت عمومی در اختیار همه کسانی که به اینرنت متصل هستند قرار دارد. هر تراکنشی که صورت بگیرد در این فایل ذخیره می‌شود. همه می‌توانند این فایل را مشاهده کرده یا سطر جدیدی به آن اضافه کنند؛ اما کسی اجازه ویرایش اطلاعات ثبت شده را ندارد. این مثال تقریباً بیان‌کننده مفهوم بلاک چین است. ساده نیست؟ به جای سطرهای یک فایل متنی، در بلاک چین بلوک داریم. هر بلوک یک مجموعه داده است. پشت هم قرار گرفتن این داده‌ها، زنجیره‌ای از بلوک‌ها یا همان بلاک چین را شامل می‌شود.

 

فروش بیت کوین به ریال سریع

هر بار که یک تراکنش آنلاین بیت کوین انجام می‌شود، شبکه فرد به فرد (P2P) با اطلاعات جدید به روز می‌شود. افرادی با نام «ماینِر» معادلات ریاضی پیچیده‌ای را حل می‌کنند. هدف از حل این معادلات، دسته‌بندی اطلاعات جدید است. اولین ماینِری که معادله خاصی را حل کند، پاداش می‌گیرد. پاداش شامل بیت کوین جدید است. به این کار ماینینگ گفته می‌شود که باعث ایجاد بیت کوین جدید می‌گردد. حداکثر 21 میلیون بیت‌کوین می‌تواند تولید شود. تا بهار 2017 تعداد 16.366.275 بیت کوین تولید و استفاده شد. پیش‌بینی شده که با همین میزان تولید، تا سال 2140 تمام 21 میلیون بیت کوین ساخته خواهد شد.

 

فروش بیت کوین انلاین

معروف‌ترین ارز رمزنگاری‌شده بیت کوین است. با این حال ارزهای دیجیتال دیگری نیز وجود دارند. برخی از آن‌ها عبارتند از: – اتریوم (Ethereum) – لایت‌کوین (Litecoin) – زی‌کَش (Zcash) – دَش (Dash) – ریپِل (Ripple) همه ارزهای رمزنگاری‌شده خطرهای نام‌برده را شامل می‌شوند. فقط در صورتی روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید که توان از دست دادن تمام هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید را داشته باشید.

 

فروش بیت کوین به سایت خرید و فروش ارز دیجیتال

هر بار که یک تراکنش آنلاین بیت کوین انجام می‌شود، شبکه فرد به فرد (P2P) با اطلاعات جدید به روز می‌شود. افرادی با نام «ماینِر» معادلات ریاضی پیچیده‌ای را حل می‌کنند. هدف از حل این معادلات، دسته‌بندی اطلاعات جدید است. اولین ماینِری که معادله خاصی را حل کند، پاداش می‌گیرد. پاداش شامل بیت کوین جدید است. به این کار ماینینگ گفته می‌شود که باعث ایجاد بیت کوین جدید می‌گردد.

 

خرید مستقیم بیت کوین

هاوینگ یا هالوینگ (Halving) به معنای نصف شدن پاداش استخراج بیتکوین است که در ابتدا توسط خالق بیت کوین، یعنی ساتوشی ناکاموتو ایجاد شده است، تا بتواند مشکل تورم بیت کوین را کنترل کند. این رخداد به طور میانگین، هر 4 سال یک بار در شبکه بیت کوین اتفاق می‌افتد.

 

خرید فوری بیت کوین

هارد فورک، به تغییرات در قوانین و نرم افزار ارزهای رمز گذاری می گویند که باعث می شود قوانین قبلی منسوخ شده و قوانین جدیدی شکل بگیرد. به هارد فورک در زبان فارسی "انشعابات" می گویند. در بعضی شرایط فورک ها مثبت یا منفی هستند و این موضوع باعث ایجاد نوسانات قیمت در ارز های مجازی می شود. برای مثال در ارز مجازی بیت کوین، به علت وجود فورک ها این ارز ها بوجود آمدند: بیت‌کوین‌کش (Bitcoin Cash) بیت‌کوین گلد (Bitcoin Gold) 

 

(( با کلیک به عکس زیر به کانال تلگرام سایت Exhadi بپیوندید ))معتبرترین سایت رسمی خرید بیت کوین با ریال

بیشتر بخوانید : جهت مطالب زیاد به عکس زیر کلیک کنید
 
معتبرترین سایت رسمی خرید بیت کوین با ریال

جهت خرید انلاین و اتوماتیک بیت کوین - Bitcoin از ما به عکس زیر ( کلیک کنید)

معتبرترین سایت رسمی خرید بیت کوین با ریال
جهت فروش انلاین و اتوماتیک بیت کوین - Bitcoin به ما به عکس زیر ( کلیک کنید)

معتبرترین سایت رسمی خرید بیت کوین با ریال
************************
معتبرترین سایت رسمی خرید بیت کوین با ریال



  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


بستن